Structuur bewijs¶
Bij het formuleren van bewijs kan je gebruik maken van de hulpmiddelen beschreven op deze pagina.
Onderdelen te gebruiken bij het structureren¶
Hieronder is een overzicht te vinden van mogelijke onderdelen die gebruikt kunnen worden bij het samenstellen van een structuur om bewijzen te communiceren.
- Titel
- Samenvatting
- Situatie beschrijving / huidige situatie
- Gebruikte (onderzoeks)methode
- Doelstelling/probleemstelling
- Opties / verschillende mogelijkheden /mogelijke oplossingen
- Criteria
- Conclusie
- Discussie
- Bronnen
Voorbeeld:¶
Hieronder is een voorbeeld combinatie te zien die gebruikt kan worden. De structuur kan bepaald worden afhankelijk van de inhoud die bij je bewijs nodig is.
Onderdeel | |
---|---|
Titel | Classes en arrays |
Situatie beschrijving | Om meerdere Invaders te kunnen tekenen en updated heb ik een class “Invader” gemaakt en objecten van deze class in een array opgeslagen. |
Doelstelling | Classes worden in de game gebruiktom de staat en de functionaliteit van onderdelen te bundelen. (Laat zien hoe je de class hebt bemaakt met kleine code voorbeelden) |
Conclusie | Het gebruik van classes heeft ertoe geleid dat mijn code leesbaarder en compacter is geworden (geef een before en after vergelijking) |
Bronnen | Classes,Objectenarrays |
Vragen die gesteld kunnen worden om aan inhoud te komen¶
Antwoorden op de volgende vragen kunnen je helpen bij het opstellen van bewijs in je documentatie. Neem deze vragen en antwoorden niet letterlijk over.
- Wat heb ik gedaan? (vaardigheden)
- Hoe heb ik het gedaan? (houding/gedrag)
- Hoe sluit wat ik heb gedaan aan bij Beroepstaken en/of Professional Skills?
- Wat was mijn uitdaging?
- Wat zijn nieuwe inzichting die ik heb verzameld?
- Wat kan ik nu (toepassen) wat ik eerder nog niet kon?
- Hoe heb ik de issues voltooid / in done gekregen?
- Hoe heb ik taken/werkzaamheden verricht?
Last update:
December 9, 2022