Skip to content
HBO-ICT GD
What's new
Initializing search
Gitlab
HBO-ICT GD
Gitlab
What's new
Instructies Blok 8
Instructies Blok 8
Besliscommissie
Deelproducten
Leerdoelen
Opdracht: Tower defense
Planning blok 8
Portfolio template - Sprint N
Example Portfolio template - Sprint X
Sprint procedures
Communicatie
Communicatie
Digitale Leeromgeving (DLO)
Documenteren
Documenteren
Create a site using MKDocs
Bewijzen
Bewijzen
Structuur bewijs
Engels
Engels
Basic Structure
Introduction
Linking Words
Making your text 'flow'
Tenses
Tenses
The past tense
The perfect tense
The present tense
Javascript
Javascript
Code documentation
JSDOC documentatie generator
Presenteren
Presenteren
Presenteren
Literatuuronderzoek
Literatuuronderzoek
Bronnen vermelden
Literatuuronderzoek
Opdracht
Structuur van een literatuuronderzoek
Hoofd,- en deelvragen
Persoonlijke Ontwikkeling
Persoonlijke Ontwikkeling
Het STARRT-model
SMART leerdoelen
Hulpmiddelen
Scorion
Scorion checklist
Toelichting opstellen
Verbeterpunten verwerken
Beroepstaken
Beroepstaken
Beroepstaken
Gebruikersinteractie
Hardwareinterfacing
Infrastructuur
Organisatieprocessen
Software
Leerplatformen
Leerplatformen
Overzicht
Databases
Onderwerpen
Onderwerpen
Agile development
Agile development
Scrum Methodology
User stories
Art
Art
Abstract art
Business
Business
Fraude & plagiaat
Project kosten
Devops
Devops
Gitlab Continues Integrations (CI/CD)
Games
Games
Core mechanics
Difficulty
Feedback loops
Shape patterns for Game Design
Programmeren
Programmeren
C#
C# unveiled
C# unveiled
Basics
Basics
Types
Functions
Classes
Arrays
Inheritance & Polymorphism
Interfaces
Keyword:Static
Code craft
Code craft
Enemy Encounters: Part B: Enemy Evolution
Enemy Encounters: Part A: Pursuit Blaster
Datastructuren
Datastructuren
Datastructuren
Principles
Principles
SOLID
Prompting
Prompting
Prompting AI tools
Ux
Ux
Design Iteration
Game Metrics
Moodboards
User Interfaces
User Research for Games
UX
Professional skills
Professional skills
Doelgericht Interacteren
Onderzoekend probleemoplossen
Persoonlijk leiderschap
Professional skills
Toekomstgericht organiseren
Samenwerken
Samenwerken
Feedback geven
Belbin teamrollen
Risico analyse
Samenwerkingscontract
SWOT analyse
Team-ontwikkelplan
Scrum
Scrum
Scrum in GitLab
Scrum overview
User Stories
Software
Software
Manage and control
Manage and control
Git
Git
Branches
Datalimiet repositories
Feature Branch Workflow
Installeren Git
GitLab
Merge Requests
Issues
Issues
Bestanden
Tools voor git
Tools voor git
Visual Studio Code
Ontwerpen
Ontwerpen
UML (Unified Modelling Language)
Class diagram
Tools
Realiseren
Realiseren
Test
Computer graphics
Computer graphics
Collision Detection
Meshes genereren
P5js
P5js Essentials
Wiskunde
Wiskunde
Wiskundige functies
Lineaire functies
Op en Neer, Heen en Weer: sinus en cosinus
Talen
Talen
HTML
HTML
HTML
Javascript
Javascript
Advanced
Advanced
Destructuring
JavaScript
Map, reduce en filter
Samenstellen objecten
Template literals
Basic
Basic
Javascript functies en objecten
Debugging
Debugging
Console logging tricks
Markdown
Markdown
Document using Markdown
Mermaid diagrammen
Markdown advanced
Markdown advanced
Markdown multiple P5 canvasses
P5 Canvas in markdown
Php
Php
PHP
Tools
Tools
Unity
Unity
Coding conventions voor unity
Overzicht Unity
Development environments
Development environments
Nieuw P5 project in VS Code
P5js web editor
Visual Studio Code
Wiskunde
Wiskunde
Mathjax
Grafieken in je documentatie
Introductie
Wiskunde modules
Infrastructure
Infrastructure
Infrastructure
Netwerk terminologie
Database
Database
Gameportal
Gameportal
Game portal setup
Remote host
Remote host
De linux shell
Shared hosting account
SSH - Verbinden met je webserver
Webserver
Webserver
HTTP - HyperText Transfer Protocol
Query string
Gebruikers interactie
Gebruikers interactie
Een Design Sprint
Design
Design
Wat is User Interface Design?
User Experience Design
Game design
Game design
Eight kinds of fun
Formal Elements & Dramatic Elements
Game Design Toolkit
Mechanics Dynamics Aesthetics (MDA) framework
Testen
Testen
Gebruikerstesten
Usability Heuristics
Knowledgebase
ΒΆ
Last update:
January 22, 2024